HTML

Rikkancs blog

Ami a Rikkancs kereskedelmi lapokba nem fér bele helyszűke miatt az itt meglesz. Háttérsztorik a városainkból, a hirdetések háttere, olvasóink sztorijai,palóc dolgok, vélemények, fotók palóciából.

Friss topikok

Linkblog

SZTK helyén mi lesz??

2011.02.12. 08:17 Rikkancs_Drucking

Most veszitettem el a türelmemet hiszen beirtam egy csomó véleményt és elszállt a gép.

Ellőttem egy pohár vörös bor, valamint az ujraírás lehetősége.Döntöttem. ,,,Döntöttem,,,

Nem baj , majd máskor nekifutok mégegyszer.

TÉMÁK:  Nyugdij,

            Munkahely,

           Eurőpa,

           16% Szja

Jönnek a véleményeim, melyek egyébként pozitivak. ML

 

 

 Nemsokára itt Kinai Étterem lesz. Én szeretem a kinai kaját, ha kinai alapanyagból van. Ki fog itt  kajálni? Ki sok? Mert sok ember nem . Nem a minöség miatt.

Hamar bezár és kinai ruhaház lesz ez is. Ezt akarjuk emberek?? Nem !!!!

 Nem kell ujabb kinai ruhaház!!   Lássatok tul a kinai cselén , ez nem étterem lesz!!

 

 

 

 

 

 

reth 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rikkancspaszto.blog.hu/api/trackback/id/tr432655319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása